Jak kolejkowy system ułatwia waszą pracę? |
06-05-2017, 09:43 AM
Post: #1
|
|||
|
|||
Dużo się mówi, że technika ułatwia życie… No i stało się, chcą u nas wprowadzić system kolejkowy. Trochę boimy się tej zmiany i tak się zastanawiam, może ludzie na forum podzielą się swoimi doświadczeniami jak jest, jak było…
|
|||
06-05-2017, 11:48 AM
Post: #2
|
|||
|
|||
Na początku zawsze trzeba trochę cierpliwości, bo nie jest łatwo się przestawić na nowoczesną automatykę.
![]() |
|||
06-05-2017, 12:43 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-01-2018 12:23 AM przez fundusze.)
Post: #3
|
|||
|
|||
Zauważyłam, że to trochę zależy. Jeśli kolejkowy system jest dobrej jakości to bardziej pracę ułatwia, niż utrudnia.
![]() |
|||
06-05-2017, 01:24 PM
Post: #4
|
|||
|
|||
A ktoś jeszcze zna ten sklep, bo własnie się zastanawiam nad ich ofertą?
|
|||
06-05-2017, 04:07 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-01-2018 12:23 AM przez fundusze.)
Post: #5
|
|||
|
|||
Znam, kupujemy u nich różne rzeczy, np. oprawy oświetleniowe: cocer-shop.pl/25-oprawy-oswietleniowe. Akcesoria świetnej jakości, długo trzymają się w dobrym stanie. Co do systemów to przyspieszają rejestrację.
|
|||
06-05-2017, 05:01 PM
Post: #6
|
|||
|
|||
Na początku był kosmos i nie mogłam się przyzwyczaić, ale jednak dobry system dużo szybciej rozprawia się z kolejką i zaczyna panować porządek. Każdy wie gdzie jest jego miejsce i czas, więc jest spokojniej, nie ma takiej nerwowej atmosfery i pretensji.
|
|||
06-05-2017, 06:50 PM
Post: #7
|
|||
|
|||
a jak radzicie, radziliście sobie z pretensjami?
|
|||
06-05-2017, 08:15 PM
Post: #8
|
|||
|
|||
Opanowanie i uśmiech. Ale to tak zawsze w pracy z klientem, że bywają klienci problemowi, trzeba jakoś sobie z tym poradzić emocjonalnie.
![]() |
|||
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości